Úředníci odpovědní za posuzování vlivu staveb na životní prostředí zastavili plány na výstavbu lanovky spojující Bohnice s Podbabou. Jako hlavní důvod byl uveden negativní dopad této stavby na krajinný ráz Trojské kotliny a na ekologické funkce této oblasti. V současnosti se proto v hlavním městě zvažuje alternativa v podobě tramvajového spojení mezi Bohnicemi, respektive Prahou 8 a Prahou 6. Pro realizaci tramvaje a propojení je však nutné postavit most, což vyvolává otázky, zda bude projekt mostu úspěšně schválen, když se nepodařilo zrealizovat lanovku, která by představovala méně výrazný zásah do krajiny. Tramvaje zatím neumí létat, ale zdá se, že to někdo neví a opět se začíná od konce a bez kapky selského rozumu se tlačí na stavbu a utrácení. Kolik bylo vyhozeno za obrázky a studie lanovky, se možná brzy dozvíme, určitě to nebylo málo. Podle tohoto jejich podivně logického uspořádání by se nejprve postavila tramvajová trať k Nise a pak možná za třicet let most, což by vedlo pouze k nesmyslnému utrácení za výstavbu, údržbu a především riziku, že most nakonec nikdy nebude. Pro úplnost záměr výstavby zahrnuje tramvajovou trať vedoucí podél botanické zahrady ulicí K Pazderkám směrem k Nise, odkud by trať měla pokračovat tunelem a následně přes most směrem na Prahu 6. Patrioti navrhují, a snad se k nám někdo přidá, aby se důkladně prověřily možnosti realizace mostu a tunelu, předtím než se začne uvažovat o tramvaji, nestavět tramvaj dřív, než bude stát první pilíř mostu, než opět utrácet finanční prostředky za další vlhké sny některých politiků.